dagen

dagen har vart ganska så chill, bara att vi hade helt annorlunda schema idag, började med idrott på morgonen, vi lirade handboll ganska roligt faktiskt, har inte lirat på flera år ;) efter det så hade vi matte, körde typ sänka skepp hela lektionen för att vi skulle lära oss grafer :) sen så blev det lunch, efter det så slutade dom som inte hade spanska eftersom våran svenska, tyska och franska lärare var sjuk, och självklart ska jag gå i spanska så jag behövde stanna -.- men jag slutade iallafall 1445 så det var ändå helt okej...

snart ska jag käka och sen blir det träning på norrviken kl 2030 :D

kanske skriver mer sen annars så blir det imorn :)

// Jacke

Kommentarer
Postat av: Daniel-videoblogg

haha, okej! :) Statslaget? För vilkeen stad? :)

2010-02-08 @ 20:20:49
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Jacke

haha asså de e inte jag som lirar i stadslaget, de e adde ;)

2010-02-08 @ 23:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0