Tisdag

Igår var det skol SM för min del...
Det gick ju inte så bra, vi åkte ut efter förlängning...


Fördelar med SM: Jag missade skolan
Kul att spela fotboll


Nackdelar med SM: Fick ont i knät.
Vi torska
Och vi åkte till Västerås
Missade min sovmorgon


Efter SM så var det träning, blev lite lätt fys och sen åkte jag hem till Wilda,
Igår var det min och Wildas 3 månadersdag, det går så snabbt nu.
Vi hade lite planer som inte gick att utföra med tanke på att Wilda blivit sjuk.
Vi hade det ändå jättemysigt hemma!


Jag älskar Wilda enormt mycket.
Jag känner mig så lycklig med henne och när vi är ifrån varandra så saknar vi varandra jättemycket.
Om det är någon som kan krossa mitt hjärta helt så är det Wilda som har allt i egna händer, men något sådant skulle hon aldrig göra mot mig!

Jag älskar henne så!



/Adde


Kommentarer
Postat av: flickvännen

nej något sådant skulle hon aldrig göra :) älskar dig

2010-02-17 @ 18:31:58
URL: http://lillawildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0