snart sova...

tja allihopa!
Har precis duschat efter träning, vi fick skotta snö i en halvtimme -.- efter det så gick jag direkt till min syrras teater med skolan, den var helt okej, ganska seg faktiskt...
men en sak som inte är seg är att man är man ledig både torsdag och fredag! :D så det blir mest chilla dem här kommande dagarna!
Imorn ska jag först lämna min syrra på hennes nya skola :P sen efter det så åker jag direkt till bosön för att se djurgårdens öppna träning :) fan man vill ju se nyförvärven ;)
Nu ska jag kolla nån film eller nått, hörs imorn! :)
// Jacke



Kommentarer
Postat av: -

SAKNA TONI KUIVASTO OCH MARKUS JOHANNESSON!

2010-02-04 @ 15:25:18
Postat av: -

SAKNA TONI KUIVASTO OCH MARKUS JOHANNESSON!

2010-02-04 @ 15:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0