mysig snubbe -.-

tja tja allihopa!
idag har jag typ vart i skolan och vi hade typ religion och historia, sen slutade vi typ vid 11, efter det så drog typ jag och nåra till en bella donna, jag käka typ kebab lr vad det heter, jag vet inte för jag är en FUCKING FUL OCH BLÅST BÖG SOM VIDEOBLOGGAR OCH LÄGGER UPP DET PÅ YOUTUBE!
Ni kanske vet vem jag menar, om inte så kan jag säga att det är Krillebooi aka Rahlenfeldt!

Jag blir så fucking irriterad på honom, han syns överallt på youtube och han tror att han e så jävla känd och grejer, men de e han fan inte den bögen!
här har ni hans blogg; http://rahlenfeldt.blogg.se/
och har är några videos! jag varnar er, titta på egen risk! fyfan asså...



Kommentarer
Postat av: Krille

Va inte så sur lilla gubben

2010-02-19 @ 16:20:55
Postat av: lina

han är sååå.....snygg (A) =D haha fin blogg föresten

2010-02-21 @ 11:58:15
URL: http://Bitchess.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

han ee bög

2010-02-21 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0