Mörrn ;)

Godmorgon
Jag är helt sjukt trött och blir så irriterad!
Idag börjar jag 10.10 men nej nej, ingen sovmorgon för mig, jag ska ju till tandläkarn, KUL!!!
Jag har precis ätit frukost och idag blev det 2st toast och såklart O´boy.
Sen ett glas med en C - Vitamin

Helgen:

Fredag kväll: Direkt efter skolan åker jag till bosön för att "spela" fotboll.
Match med stockholms stadslag mot Östergötland.
Nu tar vi dem jävlarna som tror att dem kan piska stockholm! 08 REGERAR!
Efter matchen så ska jag åka till min underbara älskling som väntat på mig under kvällen.
Då blir det myspys.

Lördag:

Vaknar upp bredvid Wilda sen så ska hon träffa sina bröder och jag ska
träffa Jacke och mor min, sen på kvällen åker jag tillbaka till Wilda.

Söndag:

Då måste jag vakna tidigt för då är det match igen på bosön.
Den här gången möter vi Medelpad.
Då jävlar ska vi kötta dem.
Sen efter det ska jag hem och vila och bara ta det lugnt.

Ganska spikat schema men men, see yaaaaaa ;)





/Adde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0