Morgonen

Fan vad frustrerad jag blir...
Jag ställde klockan på 05.55
Jag sätter på tv:n och det är perfekt timing, för nedsläpp mellan Sverige - Slovakien i hockeykvartsfinalen
Riktigt seg första period och ångrar att jag inte sov vidare då,
Men jag gav matchen en chans och självklart så kollade jag klart matchen men det var ju fan inget att se!
Jag förväntade mig en vinst och sen ett hett möte mot Canada men men, så blev det ju inte.


Men något som gav glädjebesked var ju givetvis guldet i stafetten igår!




FAN VAD JAG BORDE HA SOVIT IMORSE ISTÄLLET FÖR ATT SÄTTA PÅ TV:N VID 6 TIDEN OCH RÅKA VÄCKA VÄRLDENS BÄSTA FLICKVÄN! FÖRLÅT FÖR DET ÄLSKLING! ;)



/Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0