Intervju med Alexander Skarsgård på hammarbysvänner!

Gör som Alexander, Hjälp Oss Hjälpa Hammarby

Alexander Skarsgård, vad gör du just nu och hur planerar du att följa Hammarby 2010?

Har precis dragit igång inspelningen av True Blood säsong 3 i LA.
Tyvärr kommer inte Bajen hit på träningsläger i vinter, har sett dom
här sex år i rad. Kommer följa bajen nästa säsong som jag gjort
tidigare, via internet när jag är här i LA och från norra läktaren när
jag är hemma i Sverige på besök.

- Hur kände och tänkte du när det blev klart att Hammarby åkt ner i
Superettan?


Jag var vansinnig. Men vad fan det har jag varit förr, är uppväxt på
Söderstadion i början av 90 talet när Bajen åkte jojjo mellan
Allsvenskan och ettan. Försöker tänka positivt. Nu sållar vi agnarna
från vetet. Det är lätt att hålla på bajen när vi vinner SM guld och
när media gullar med oss. Dom riktiga hjältarna är dom som i april
ställer sig upp på Söderstadions läktare och sjunger "Just
idag är jag stark" när Bajen marscherar in.

- Något annat  du vill hälsa till alla Bajare runt om i världen?

Det viktigaste nu är att vi får ihop en kompetent styrelse. Jag blir
galen om jag hör någon bli invald med motiveringen "han en riktig kis
med stort grön-vitt hjärta". Låt oss på läktaren stå för hjärtat, i
styrelsen vill jag ha hjärnor. Bajen är ett av Sveriges starkaste
varumärken. Jag vill se slipade ekonomer i styrelsen som ser till att
utnyttja det på ett optimalt sätt.

Sen har jag en personlig hälsning til Runa: -Kom hem!!! Jag vet att du
vill...

Och till alla er som känner samma tacksamhet för all glädje bajen gett
er under åren som jag, NU är det tid att visa det. Hammarby behöver
dig! Gå in och köp sponsorpaket om ni har resurser till det, om inte
se i alla fall till att skaffa säsongskort på Söderstadion om ni inte
gjort det än. Vi ska ha norra Europas bästa publik nästa år också.

Inte först men STÖRST. Inte bäst men FLEST. Bajen mot alla 2010!!!



För att se hela intervjun gå in på: http://www.hammarbysvanner.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0