Igår

Igår var det skola, började 10.10 och slutade dagen vid 13.30 så det var inte så farligt, 3 lektioner.
När jag slutade så taggade jag och Ture upp till Haninge centrum och chillade en stund och käkade sen taggade vi och spelade pingis medans vi väntade på att träningen skulle börja.

Vi började träna vid halv 5 och slutade vid halv 7. Det var löpning i slutet som vanligt hahahha.
Underbart med fys det måste ni hålla med om?
Wilda var och kollade min träning och efter träningen åkte vi till min pappa och åt mat...
Spaghetti med köttfärsås, det är aldrig fel efter en träning.

Vi kollade på solsidan vid 21.25 och dem sa ett förslag på att barnet skulle heta Wilda!
FETTT COOOOLT ELLER HUR!?
WWWOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWW!
HELT OBESKRIVLIGT!
DEM SA MITT NAMN!!!!! JAAAAAAAAA!

Ungefär så reagerade wilda haha!

Så gullig min älskling!!


Jag älskar dig! <3

Sen åkte vi hem till wilda och vi kom väll hem vid halv 12
och hade det lite mysigt och sen somnade vi så trötta som vi var efter en lång dag!

/Adde

Kommentarer
Postat av: flickvännen

Sådär sa jag ju inte alls! (a) <3

2010-02-14 @ 11:10:40
URL: http://lillawildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0