Idrottsdagen

Tjuee där, adde är hemma igen!

Jag kan börja med att säga att jag hann med tåget imorse men kan även erkänna att jag aldrig hade hunnit med det om det inte vore för förseningarna hahaha.

Jag åkte med 08.34 tåget som var försenat så jag var framme vid skolan ungefär 9.
Ture skulle komma vid kvart över så jag väntade på honom.
När Ture kom så taggade vi till ishallen och hämtade skridskor och klubba sen var det bara köra.

Efter en match så orkade vi inte spela längre så vi taggade och chilla lite i pingisrummet i väntan på lunchen som öppnade 11.00.
Hmm... biff tex mex eller något sånt var det till lunch, ganska gott faktiskt.

Efter det så åkte jag till Wildas skola och mötte henne och nu är vi här hemma igen.
Lite bilder från alldeles nyss:




Det blev icke några bilder från Idrottsdagen :/ vi spelade inte bandy särskilt länge och hann därför inte ta några bilder av bandyspelandet.

/Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0