Idag

Idag är det idrottdag och för mig innebär det "rinkbandy" vi kommer dela upp lag och spela vilket kommer bli jävligt roligt tror jag. Wilda gick upp vid 6 för att åka till skolan och få reda på att hennes första lektion var inställd, haha sånt som händer älskling kan jag sitta och skratta lite för mig själv åt nu. Efter idrottsdagen så åker jag hem till Wilda och myser med henne och pluggar. Vi båda har prov imorn så mycket plugg blir det. Älskar dig wilda <3


Nu måste jag verkligen bege mig mot pendeln. Mycket spännande, den går om cirkus 5 min så när jag kommer hem kommer det in bilder och då får ni även reda på om jag hann med tåget eller ej.
Ha en bra dag töntar ;)

/Adde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0