Helgen

Vad ska man säga, min schemalagda helg är över.
Jag kan sammanfatta den till lyckad.

I fredags spelade jag match med stadslaget mot Östergötland, vinst 2-1
Sen sov jag hos min älskade flickvän.

Igår var jag ledig från fotbollen och då passade jag på att vara med Jacke och äta middag hos mamma.
Inte så ofta jag träffar mor min nu för tiden.
Så det känns underbart varje gång jag gör det.
Efter middagen hos mamma så åkte jag hem till min pappa och kollade matchen mellan Barcelona och Getafe.
Det slutade 2-1 NICE!

Zlatan formsvacka?

Efter matchen så åkte jag hem till Wilda och somnade direkt.
Wilda kom hem "en aning senare"

Idag vaknade jag vid 8 och tog det lite lugnt på morgonen.
Sen var det bara att bege sig mot Lidingö, bosön.
Match mot Medelpad idag, blev vinst med 6-0 så nu är vi i semifinal.
Får se när och vart den kommer spelas...

Nu ska jag bara ta det lugnt. Är så jävla trött.
Pappa ska massera mina ben sen, är helt slutkörd.

cyaa bitcheees!

/Adde


Kommentarer
Postat av: Daniel-videoblogg

haha, tror jag känner igen dig om du åt i matsalen på bosön :D

2010-02-08 @ 06:46:12
URL: http://eklundo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0