helgen

tja!
helgen hart vart riktigt najs! började med att jag åkte ut till robins farsa i rimbo på fredagkvällen. Vi chillade, lirade lite COD och så ;) när vi skulle käka så kom robins farsa hem och sa att hunden hade tagit ett rådjur, då blev alla förvånade och gick ut och kollade. efter det så styckades rådjuret, ganska intressant faktiskt och se på :) sen hände inte mkt mer!
På lördagen så åkte vi skridskor på dagen och sen på kvällen skulle vi fira hans brorsa niklas så då kom lite gäster, alltid trevligt med nya ansikten! :D
Idag har vi också åkt skridskor, inte så mkt mer faktiskt, kom hem för några timmar sen, sitter just nu och pluggar till spanskaprov på onsdag -.-
nu är jag ganska trött så ska nog ta en dusch och sedan blir det kolla på barca ;)

PS. Till er som skickar SMS till mig, bli inte sur om jag inte svarar, de e nämligen så att min skärm är alldeles svart, kan inte se något :/ men ring gärna! :)
// Jacke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0