God natt

Wilda här. Jag & Andreas hade ett schema för hur våran tid ska spenderas denna dag. Vi båda två hade mycket att plugga och bestämde att från och med klockan 16.00 så ska böckernas sidor börja blädras i en vädans fart!

HAHA, nej skojja fan sådär jag kan ju inte sitta & skriva ffs! :) jag sitter här, adde är bredvid & pluggar ITALIENSKA, fett sexigt... Sen ska jag lägga mig bredvid honom & dra av han kläderna & säga " nu får du fan ta & sova min lilla bebis! ;) " för han har kämpat så mycket! Vi började ju plugga vid 16, sen har vi fortsatt till kanske kvart över sex. Då jag började med maten, vi käkade. Sen la jag mig i sängen, läste ut min svenska bok. PANG! adde drog över täcket över mig & bädda ner mig så gulligt.. Haha, jag hade tydligen somnat.... Så vid halv nio vaknar jag av att han säger " din mamma har ringt älskling "

Just nu sitter han & pluggar glosor, stackarn...
Men han är jätte duktig.
Och jag är fanemej en bra & hjälpsam flickvän! (a)


Jaja, nu ska vi käka ckokladpudding & plugga lite mer italienska, kram kram!
///// DEN VILDA WILDA (Addes tjej)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0